Błędy modułu komfortu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maciomacho
    Classic
    • 2011
    • 14

    Błędy modułu komfortu

    Zamieszczone przez krzynol
    solved!
    słoneczniki z EOS'a, średnio się nadają, ponieważ w nich jest tylko włącznik światełka
    lampka "make up" jest na zewnątrz w podsufitce
    nie mogę znaleźć zdjęcia ori tego, ale w ETCE są dodatkowe lampki w rogach przedniej podsufitki

    jak to jest w passacie?
    Tez mnie to zaczelo zastanawiac po tym jak przejechalem sie bmw 5 i tam wlasnie bylo takie rozwiazanie jak w EOSie. MAm sloneczniki od paska od dwoch tygodni ale dzis dopiero to sprawdze. Wiazka zrobiona jest to tylko sprobowac to wszystko po podpinac pod 12v i zobaczymy.

    no i chyba bede mial ten sam problem co ty, bo ja mam z CC. Jak patrze na podsufitke z do CC na allegro to widac w niej otwory na lampki, np. tutaj:



    a np od zwyklego passata chyba jest ok, bo nie widać otworów na lampki w podsufitce, tak jak tu:
    Pozdrwiam,

    MacioMacho
  • przemo1
    Drive
    • 2010
    • 51

    #2
    Błędy modułu komfortu

    Podłączyłem autko pod vag i takie błędy pokazuje:
    1. 1329 Magistrala danych funkcji komfort w trybie awaryjnym
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    2. 1334 Moduł sterujący drzwi prawy tył-J389
    magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
    3. 1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388
    magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
    4. 1332 Moduł sterujący drzwi pasażera-J387
    magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
    5. 928 Siłownik zamka centralnego lewy przód-F220
    nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY
    6. 928 Siłownik zamka centralnego lewy przód-F220
    nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
    7. 943 Podgrzewanie lusterka lewego-Z4
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    8. 913 Przełącznik szyby prawej przedniej
    nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
    9. 930 Siłownik zamka centralnego lewy tył-F222
    nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY

    Po skasowaniu tych błędów zostaje tylko błąd pierwszy.
    Co jakiś czas do tego pierwszego błędu dochodzi błąd 2 lub 3 lub 4 mimi tego,że nie otwierałem żadnych drzwi poza drzwiami kierowcy.
    Gdzie szukać usterki?Instalacje w drzwiach mam zrobioną,tak wię nie ma połamanych czy zaśniedziałych kabli (mikrostyki w drzwiach ok)

    Komentarz

    • ROBAL_26
      RS
      • 2010
      • 2320
      • Octavia I combi (1U5)
      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

      #3
      przemo1, a sprawdzane było złącze przy silniczku w drzwiach kierowcy :?: jeśli chcesz zamknąć się w środku przyciskiem safe to któreś drzwi się przypadkiem nie otwierają :?:
      prawdopodobnie możesz mieć do poprawienie zimne luty na płytkach zamków w drzwiach o których moduł komfortu odnotował błędy, dla pewności po sprawdzaj jeszcze raz i to bardzo dokładnie wszystkie wiązki jak i z przodu tak i z tyłu, z tyłu przewody pękają przy samej kostce , co do przycisku może trzeba by było go przeczyścić , w każdym bądź razie brak w którymś miejscu połączenia sporadycznie, centralny moduł komfortu jest umieszczony pod kokpitem po stronie kierowcy za włącznikiem świateł w okolicy licznika.ok
      mam nadzieję iż ci to pomoże ,

      pozdro
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz

      • Krzych
        Rider
        • 2005
        • 671

        #4
        Zamieszczone przez ROBAL_26
        prawdopodobnie możesz mieć do poprawienie zimne luty na płytkach zamków w drzwiach o których moduł komfortu odnotował błędy, dla pewności po sprawdzaj jeszcze raz i to bardzo dokładnie wszystkie wiązki jak i z przodu tak i z tyłu, z tyłu przewody pękają przy samej kostce
        Powyższe błędy dotyczą sygnału cyfrowego CAN (skrętka pomarańczowa) biegnącego pomiędzy sterownikami w drzwiach a modułem komfortu.
        Do lokalizacji tego typu uszkodzenia raczej niezbędny jest oscyloskop.
        DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
        www.chiptuning.katowice.pl
        DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

        Komentarz

        • przemo1
          Drive
          • 2010
          • 51

          #5
          Zamieszczone przez Krzych
          Zamieszczone przez ROBAL_26
          prawdopodobnie możesz mieć do poprawienie zimne luty na płytkach zamków w drzwiach o których moduł komfortu odnotował błędy, dla pewności po sprawdzaj jeszcze raz i to bardzo dokładnie wszystkie wiązki jak i z przodu tak i z tyłu, z tyłu przewody pękają przy samej kostce
          Powyższe błędy dotyczą sygnału cyfrowego CAN (skrętka pomarańczowa) biegnącego pomiędzy sterownikami w drzwiach a modułem komfortu.
          Do lokalizacji tego typu uszkodzenia raczej niezbędny jest oscyloskop.
          Skrętka fioletowy/fioletowo-biały tak przynajmniej jest u mnie.
          Właśnie,że nie mam żadnych problemów z zamykaniem od zewnątrz czy też od wewnątrz.Kostke od modułu w drzwiach kierowcy kiedyś naprawiałem bo piny sie utleniły od wilgoci.Jutro jak pogoda dopisze rozbiore jeszcze raz drzwi ,wyciągne zamek i posprawdzam czy nie ma zimnych lutów.Dam znać o efektach,bo błędy występują tylko po podłączeniu drzwi kierowcy.

          Komentarz

          • Krzycho-63
            Rider
            • 2007
            • 628
            • Superb II (3T4)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            Zamieszczone przez przemo1
            Dam znać o efektach,bo błędy występują tylko po podłączeniu drzwi kierowcy.
            Masz do naprawy(wymiany)sterownik w tych drzwiach.Jestem przekonany,że moduł komfortu nie przechodzi w stan uśpienia-zmierz pobór prądu po zamknięciu centralnego zamka.To możesz zrobić bez oscyloskopu .Natomiast jeżeli jest usterka w magistrali can,to tak jak napisał kol.Krzych potrzebny jest oscyloskop.
            Skoda Superb II Ambition
            2.0 TDI CR 170 KM

            https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

            Komentarz

            • przemo1
              Drive
              • 2010
              • 51

              #7
              Problem rozwiązany.Przyczyną niezasypiania układu komfortu i tym samym rozładowywania aku. okazał się przegnity fioletowy przewód we wtyczce do modułu komfortu drzwi kierowcy.Pin w module był ok i to mnie zmyliło.Teraz po zamknieciu drzwi układ zasypia po ok 5 sek i pobór spada z 200.mA do 10mA.Na vagu brak już jakichkolwiek błędów. Pozdrawiam.

              Komentarz

              • tryton
                Elegance
                • 2008
                • 935

                #8
                Koledzy podepnę się pod temat mam taki błąd
                1336 Magistrala CAN moduł komfortu
                nie autoryzowane
                Nie da się go skasować wie ktoś co to może być ?

                Komentarz

                Pracuję...